Müəlliflər

Dr. Ahmet ALTUN Dr. Cüneyt KARAARSLAN Dr. Selçuk ÇEKMECELİ

Dr. Ahmet ALTUN Dr. Cüneyt KARAARSLAN Dr. Selçuk ÇEKMECELİ

Dr.

Ətraflı
Dr. ELVAN CAFEROV

Dr. ELVAN CAFEROV

DR.

Ətraflı
Default Author

Rüfət Rüstəmov

Dr.

Ətraflı
Default Author

Güləhməd İmanov

Güləhməd

Ətraflı
Default Author

İbrahim Bayramov

Prof.

Ətraflı
Default Author

Dr. Cüneyt KARAARSLAN Dr. Ahmet ALTUN Dr. Cüneyt KARAARSLAN Dr. Selçuk ÇEKMECELİ

Dr. Ahmet ALTUN Dr. Cüneyt KARAARSLAN Dr. Selçuk ÇEKMECELİ

Ətraflı
Default Author

Cüneyt Karaarslan

Cüneyt Karaarslan

Ətraflı
Default Author

Sevinc Cəbrayılzadə

Sevinc

Ətraflı
Default Author

ASLI ŞENSOY

Ph.D. Aslı Şensoy, akademikdir Tokat Gaziosmanpaşa Universiteti. Doktoranturasında Araşdırma, sorğuya əsaslanan təsirlərini araşdırdı elm təhsilində öyrənmə və aparmışdır müəllim təhsili və elmin tədrisi üzrə tədqiqatlar. Bundan …

Ətraflı
Default Author

Dr. Selin YILDIZ, Prof. Dr. Raşit ZENGİN

Fırat Üniversitesi

Ətraflı
Default Author

Dr. Pelin YILDIRIM Prof. Dr. Gonca KEÇECİ

Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, Elazığ, Türkiye.

Ətraflı
Default Author

Dr. Selin YILDIZ Prof. Dr. Raşit ZENGİN

Qarışıq modelində verilənlər toplusu tək populyasiyaya aid olmaya bilər. Başqa sözlə, məlumat dəsti çoxlu populyasiyalardan ibarət heterojen məlumat dəsti ola bilər. Qarışıq modellər həm davamlı, həm …

Ətraflı